вторник, 20 сентября 2011 г.

Cистема TPMS для автомобіля.





Цікаво, як ви перед виїздом визначаєте тиск в шинах, знайте для цього існує система TPMS.

Вирішальний фактор впевненою і безпечної їзди на дорогах, це хороший стан автомобільних шин. Багато автомобілістів не проявляють належного інтересу до правильної експлуатації шин на своїх автомобілях. А даремно.

Своєчасний догляд за автомобільними шинами підвищує не тільки вашу безпеку, а й безпека оточуючих Вас людей. До того ж знижується витрата палива, якщо використовувати ще хорошу чи нову гуму.

Отже, потрібно стежити, щоб зимові та літні шини перебували в бездоганному стані, мало зношувалися і руйнувалися. Тому важливо знати, як контролювати оптимальний тиск у шинах, так само не буде зайвим знати, які прилади для цього будуть потрібні і тут на допомогу приходить система TPMS.

Оптимальний тиск повітря в шинах зменшує ймовірність втратити управління над автомобілем. Тиск повітря в шинах може коливатися, через появу невеликих тріщин, виходу повітря з них або внаслідок зниження температури повітря.

Потрібно кожен місяць, обов'язково на «холодних шинах», перевіряти тиск повітря. Якщо використовувати шину в перекаченних або недостатньо накоченим стані, то вона швидше зношується. З'ясувати оптимальний параметр тиску повітря в шинах найкраще у виробника.

TPMS (система контролю повітря в шинах) це електронний пристрій, за допомогою якого можна легко визначити тиск повітря в шинах на всіляких типах транспортних засобів. Інтерфейс TPMS різниться - це може бути: калібрувальна шкала, дисплей міні-комп'ютера, екран бортового комп'ютера, які виводять інформацію в реальному часі, про стан тиску повітря в шинах автомобіля.

Існують різні види TPMS

1.Прямие-датчики TPMS керуючі тиском в шинах: Електронні прилади отримують сигнал від фізичних датчиків тиску, які встановлені всередині або за межами шин, за допомогою засобів обробки і передачі інформації. Ці системи TPMS можуть одночасно визначити балансування тиску у всіх шинах. За допомогою радіочастотного каналу зв'язку, прямі-датчики передають дані про стан шин.

Так само ці пристрої контролюють: зміна температури всередині шини, сигналізують про зниження / підвищення тиску. Є два типи прямого-датчика: зовнішній (встановлений на шток клапана) і вбудований (встановлений всередині шини). Датчики споживають енергію від батарейного або акумуляторного типу харчування.

Слід врахувати, що на балансування колеса впливає вага датчиків системи контролю тиску. Маса датчика TPMS в середньому всього 15 г, тому легко коригується при звичайній процедурі балансування коліс;

2.Непрямие TPMS датчики: Працюють без використання фізичних датчиків тиску. Цей вид системи обчислює тиск повітря всередині шини, шляхом спостереження за швидкістю обертання колеса. Так як неправильно накачана шина обертається з більшою кутовий швидкістю, ніж правильно накачана, для покриття одного і того ж відстані, то більшість непрямих систем TPMS використовують даний факт.

Так само сучасні методи обробки сигналів реалізовані в сучасному програмному забезпеченні, виявляють одночасний недолік тиску у всіх шинах, за допомогою приватного аналізу окремих коліс. Так само відбувається моніторинг системою зрушень під час прискорення, при поворотах і відхиленнях.

Система TPMS безперечно покращує безпеку транспортного засобу і водія. Міністерство безпеки дорожнього руху США (NHTSA) попереджає, що кожен рік приблизно півтисячі людей гинуть з вини дефективности шин в дорожньо-транспортних пригодах.

Звідси висновок, що додавання в усі транспортні засоби системи TPMS, реально допоможе уникнути 25% щорічних жертв і попередити приблизно дев'ять тисяч травм. Для Росії, з-за низької якості доріг, цифри статистики можуть бути в багато разів вище. Дороги поганої якості призводять до швидшого зносу і деформації шин.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Чекаю Ваших коментарів.