среда, 21 сентября 2011 г.

Перевірка автоматичної коробки передач автомобіля





Автоматична коробка передач авто була і залишається головною вразливою частиною автомобіля. Тому при покупці уживаного автомобіля вона вимагає особливої ​​уваги, інакше не уникнути дорогого ремонту.

Перевірку автоматичної коробки передач авто починаємо з рівня і якості масла в ній. При роботі на холостих обертах двигуна і установки коробки в положенні «PARK» (P) витягуємо щуп трансмісії, протираємо чистою ганчіркою, вставляємо назад і знову витягуємо.

Щуп протираємо білим папером і уважно розглядаємо. Зазвичай масло червоного кольору, з часом темніє і стає коричневим. Ні в якому разі масло не повинно бути чорним. Воно повинно бути прозорим і чистим без наявності сторонніх пластівців і металевих частинок і не мати паленого запаху.

Якщо масло занадто темне, пахне гаром або має металеві частинки, то цей автомобіль краще не купувати.

Однак деякі сучасні автоматичні коробки передач авто не мають масляного щупа. Для перевірки такого автомобіля необхідний тестовий заїзд.

Перший показник дефектної коробки - це затримка між моментом перемикання передачі «DRIVE» (D) або «REVERSE» ® і включенням передачі. Прогріваємо автомобіль з трансмісією в положенні «PARK» (P), ногу тримаємо на педалі гальма і перемикаємо на «DRIVE» (D).

Автоматична коробка передач авто повинна миттєво вибрати цей режим. Відчувається, як машину починає «тягнути» вперед. Включення має відбуватися м'яко без стукотів і поштовхів.

Перемикаємо на «NEUTRAL» (N) - коробка миттєво повинна відключитися. Далі включаємо «REVERSE» ® - автомат знову повинен миттєво включитися - машину починає «тягнути» назад. І все це має відбуватися без стукотів і поштовхів.

Кілька разів перемикаємося з «DRIVE» (D) в «REVERSE» ® і назад, утримуючи гальмо. У разі затримки при включенні передачі більше однієї секунди - коробка зношена і вже потребує ремонту.

Далі перевіряємо автоматичну коробку передач авто в русі. Важіль коробки встановлюємо в положенні «DRIVE» (D), знімаємо ногу з гальма і прискорюємося до 60 км на годину. За цей час коробка передач має перейти двічі як мінімум (з першої швидкості на другу, потім на третю). Все це має відбуватися м'яко, без затримок і поштовхів.

Визначити моменти перемикання передач можна по легкому зміни шуму двигуна і падіння оборотів. При надмірно зношеної автоматичній коробці передачі перемикаються з затримкою або з поштовхом (особливо при переході першій швидкості на другу). При швидкості близько 50 км на годину даємо повний газ - справна автоматична коробка перемкнеться на передачу нижче і підвищаться обертів.

Після цього перевіряємо «OVERDRIVE» при його наявності. Ця кнопка знаходиться в американських і японських автомобілях зліва від важеля автоматичної коробки передач авто. На швидкості близько 70 км на годину на рівній дорозі перемикаємо кнопку «OVERDRIVE» в положенні ON. Коробка автоматично перемкнеться на передачу вгору. Перемикаємо кнопку в положення OFF - автомат перемкнеться на передачу вниз.

Пробуксовка передач є ще однією проблемою автоматичної коробки. Це коли при натисканні на педаль газу зростають обороти, а швидкість не збільшується.
Наявність одного з перерахованих вище дефектів достатньо для відмови від придбання даного автомобіля з такою - автоматичною коробкою передач авто.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Чекаю Ваших коментарів.