среда, 21 сентября 2011 г.

Всесезонна гума для автомобілів





Так, нічого вічного немає, ось і літо завершується, пора написати про - всесезонну автогуми.

Основними автомобільними покришками є літні та зимові, основні відмінності їх полягають у м'якості і малюнку протектора. М'яка гума забезпечує взимку краще зчеплення з дорогою, тому що склад суміші, що застосовується для її виготовлення, більш еластичний і стійкий до низької температури.

Якщо застосовувати їх влітку, то вони будуть дуже сильно стиратися. У літніх ж автогума застосовуваний складу навпаки більш жорсткий і стійкий до зношування, але при зниженні температури навколишнього повітря до значень близьких до нуля за Цельсієм гума дубіє і втрачає свій зчіпні властивості з дорогой.Чітайте: Як правильно вибрати литі диски для автомобіля.

Всесезонна автогума досить добре працює на мокрому і сухому асфальті, мають середню пристосованість до зимових умов і володіє великим зносом в літній період. Протектор у всесезонних шин розгалужений, елементи малюнка згруповані в добре помітну доріжку і розділяються канавками різної ширини.

Для позначення таких автогуми застосовується маркування tous terrain, all season або позначення (сніжинка з краплею).
Застосування всесезонной автогуми викликає безліч суперечок не тільки у автовласників, але і у виробників.

Беручи все висловлювані доводи сторін, складно прийти до якогось однозначного висновку. Ясно тільки одне що всесезонна гума ніколи не покаже видатних параметрів по відношенні до зимової або літньої автогуми, адже при її виробництві виробнику доводиться шукати компромісне рішення.

Застосування всесезонной автогуми не дає хороших результатів ні взимку, ні влітку, він скоріше середній. Всесезонними слід вважати шини, які експлуатуються при температурах знаходяться з обох сторін від нуля.

Тільки невелика кількість виробників випускає такі шини і в основному вони розраховані на експлуатацію в країнах з помірними погодними умовами, коли температура в зимовий період не опускається нижче -7 градусів і дорожнє покриття своєчасно очищається від снігу.

Їх поведінка на дорозі при наявності снігу і грязьовий каші всього лише трохи краще, порівняно з літніми автошинами.

Все ж застосовувати на автомобілі гуму слід для кожного сезону свою. Зимові шини повинні мати більші протектори, здатні запобігати бічні зсуви і забезпечити надійність зчеплення з дорогою, а літні забезпечити хорошу зносостійкість і відведення води через бічні канавки для запобігання аквапланування.

Найбільш підходящим часом для застосування всесезонной автогуми це міжсезоння, коли вночі вже є заморозки, а вдень температура піднімається до плюсових значень. Не слід розраховувати на те, що по Російським дорогах можна безпечно їздити на якийсь автогуми круглий рік, а для всесезонної автогуми, швидше за все, підходить назва демисезонная.

Тому якщо вам дійсно дорога своє життя і життя своїх близьких, то порекомендувати можна лише наступне - влітку застосовувати літню гуму, а взимку - зимову.

Відверто, багато автолюбителів їздять на всесезонной автогуми круглий рік, а даремно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Чекаю Ваших коментарів.