вторник, 20 сентября 2011 г.

Як правильно вибрати автоакумулятора




Ймовірно, у будь-якого автомобіліста настає такий час, коли далі возитися зі старим автоакумулятором, ставати занадто клопітно. Ну а якщо ще й зима на дворі і стоять сильні холоди, то тоді починаються стабільні проблеми із запуском мотора.

Нескінченні домашні підзарядки акумулятора і як наслідок осипання і замикання пластин. Висновок прямо напрошується: необхідно придбати нову акумуляторну батарею. Але яку? На жаль, автолюбителі при купівлі нового автоаккумулятора вважають, що чим дорожче, тим краще.

Проблема вся в тому, що є різні автомашини і різні види акумуляторів і природно будь-який з них розрахований на свої експлуатаційні умови. І якщо це не взяти до уваги, то дуже скоро автовласник який придбав нехай навіть найдорожчий акумулятор, буде знову для свого улюбленого автомобіля купувати нове джерело живлення.

Автоакумулятори на сьогоднішній день поділяються на два типи: не обслуговуються і мало - обслуговуються акумулятори. Перші акумуляторні батареї як видно з назви у догляді не потребують, в них навіть іноді не спостерігаються пробки, другі вимагають рідкісної, але потрібної перевірки рівня щільності і електроліту.

Все це залежить від того з якого матеріалу виконані батарейні електроди. Як правило, вони проводяться з свинцю з незначною домішкою сурми. Чи не обслуговується акумуляторна батарея ставитися до категорії - гібридних акумуляторів.

Чудовий вибір для тих, хто не любить дивитися за зарядом батарей і рідко використовує автомобіль. На сьогоднішній день дані автоакумулятора виробляють і російські та іноземні компанії. Обслуговуюча акумуляторна батарея ділитися на два види: кальцієві і гібридні.

Кальцієві батареї - найдорожчі, електроди виробляють з кальцієвого і свинцевого сплаву з додаванням алюмінію, олова часом зі срібла. Гібридна батарея примітивніше - тільки в негативних електродах міститься калій, а позитивні пластини виготовляються з свинцю з маленькою частиною сурми.

Використання кальцію значно зменшило випаровування електроліту і збільшило термін дії батарей - кальцієвої до семи років, гібридної до п'яти років. Саморазрядка в порівнянні з мало-обслуговуваними акумуляторами в 1,5 рази сповільнилася.

Є також і проблеми: кальцієва довговічна батарея дуже погано витримує повний розряд. І якщо його пару раз цілком розрядити, на позитивних пластинах почне утворюватися сульфат кальцію, в результаті автоакумулятор втратить місткість.

Тому кальцій в гібридних акумуляторах використовують тільки в негативних електродах (вони не боятися розряду). Кальцієві акумулятори - різняться тривалим терміном служби, високою місткістю, найбільшим пусковим струмом і абсолютно не боїться розрядки.

Однозначно ніхто на питання «який же все - таки автоакумулятори кращі» не відповість, будь-яка батарея має позитивні і негативні сторони.Еслі ви постійно користуєтеся машиною, то чудовим варіантом будуть не обслуговуються кальцієві батареї - найбільший ресурс і з рівнем електроліту проблем не має.

Ну а якщо ж ви рідко їздите на автомашині, то кальцієвий акумулятор свої сили втратить дуже швидко. У цьому випадку краще придбати гібридний акумулятор - не вимагає особливої ​​уваги, переносить повну розрядку, не боїться тривалої бездіяльності.

Відмінним варіантом якщо необхідний живучий автоакумулятора будуть мало - обслуговуються батареї, це саме той рідкісний випадок, коли фінанси не все вирішують.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Чекаю Ваших коментарів.