вторник, 20 сентября 2011 г.

Як почистити свічку запалювання.




Формально автомобільні свічки відносяться до видаткових матеріалів. Тоді який сенс у догляді за ними? Але досвідом поколінь автолюбителів відмічено, що від стану свічок залежить працездатність двигуна, його потужність і ненажерливість.

Водій, мало-мальськи вникає в роботу свого чотириколісного помічника, безсумнівно, при обслуговуванні автомобіля витратить частину свого часу на огляд свічок, а якщо необхідно, то і на догляд за ними.

Для аналізу працездатності свічки немає необхідності вдаватися до тестування її на складному устаткуванні. Зовнішній вигляд електродів і теплового конуса ізолятора вже багато може розповісти досвідченому водію.

Якщо на конусі свічки утворився вологий нагар чорного кольору, то це означає, що для двигуна ця свічка занадто «холодна». Але такий ефект може викликати підвищений рівень масла, що знаходиться в картері двигуна, а також знос поршневих кілець і циліндрів.

Сухий нагар того ж чорного кольору сигналізує про нестачу навантажень для двигуна або ж все-таки «холодності» свічки для моделі Вашого движка.

Якщо ж Вашій увазі свічка постане з сухим чистим конусом білого або світлого кольору, дуже часто має сліди оплавлення, то це означає, що або свічка занадто «гаряча» або регулювання запалювання сприяють ранньому займання горючої суміші.

Для нормально функціонуючої свічки характерна відсутність якого-то не було нагару і всіляких слідів оплавлення, а колір її металевих частин буде знаходиться у відтінках від світло-коричневого до світло-сірого кольору.

Нормально працююча свічка здатна витримати 25-35 тисяч кілометрів. Якщо експлуатація двигуна відбувається в інтенсивному режимі (Ви намотуєте на своєму авто в рік більше 15 тисяч кілометрів) рекомендовано проведення регулярного очищення свічок і регулювання зазору.

Якщо режим у Вашого автомобіля більш щадний і не перевищує вище зазначеного річного кілометражу, то обслуговування свічок можна обмежити двома разами на рік.

Як правило вони збігаються з сезонним обслуговуванням Вашого авто при зміні осінньо-зимового циклу експлуатації на весняно-літній і навпаки.

Для очищення свічок не вдавайтеся до гострих металевих предметів. Шило, викрутку і ножі відкладіть в сторону.

Подряпаний ізолятор свічки швидше покриється нагаром, а він заб'є електроди, приводячи свічку в непридатність. Для цього заходу підійде щітка з тонкими сталевими волосками, невеликі пластмасові і дерев'яні пластинки, але самим оптимальним способом є хімічний варіант чищення свічок.

Процедуру очищення хімічним способом починаємо з знежирення свічки. Для цього промиваємо її в бензині і просушують.

На наступному етапі занурюємо свічки в розчин ацетату амонію (ще відомий як уксуснокислий амоній) 20-ти відсоткової концентрації. Витримування виробляємо протягом півгодини при неінтенсивному кипінні.

Можна до кипіння не доводити, але як тоді простежити, щоб температура рідини не знизилася за 90 градусну позначку за шкалою Цельсія.

Проварені свічки прочищаємо капроновою (можна будь-який інший, але жорсткою) щіткою, ретельно промиваємо гарячою водою і виробляємо сушку.

Для проведення цих операцій потрібно добре провітрюване приміщення або здійснювати їх потрібно на вулиці. Не варто дихати парами оцтової кислоти, що виділяється при кипінні розчину ацетату амонію.

У промитих і висушених свічках регулюємо між електродний зазор. Акуратно підгинаючи бічний електрод, добиваємося потрібних розмірів.

Для вимірювання поточного зазору використовуємо циліндричний щуп. Знос свічки призводить до появи в бічному електроді виїмки, яку плоским щупом визначити важко.

В результаті такого виміру можна отримати помилковий результат, не відповідає реальній величині зазору.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Чекаю Ваших коментарів.