суббота, 17 сентября 2011 г.

Як завести машину взимку в мороз?



Зима - це суворий час року. І з приходом зими суворих погодних умов з сильними морозами великі труднощі випробовуються водії, коли хочуть завести свій улюблений автомобіль. Сильний мороз здатний перетворити водія в пішохода. Адже, що залишається робити водієві, коли його машина не заводиться взимку в мороз? - Залишається стати пішоходом і добиратися до пункту призначення за допомогою інших машин (таксі, маршруток) чи інших засобів (за допомогою метро). А якщо до пункту призначення не далеко, то можна і дійти пішки - правда в сильний мороз не дуже то і хочеться ходити пішки по вулицях - в цей час хочеться тепла. І як добре було б дістатися до потрібного місця на своєму автомобілі в затишку і теплі. Тому всі водії рано чи пізно задаються питанням - Як завести машину взимку в мороз?

Особливо важко завести машину взимку при мінус 30 градусах морозу і більше. Сильний мороз здатний вплинути навіть на абсолютно новий автомобіль, який довгий час знаходився на відритому повітрі і на морозі.

Досвідчені водії знають багато хитрощів і вивертів на рахунок того, як завести машину взимку в мороз. Опишу деякі найдієвіші способи.

Сама основна проблема із запуском двигуна на сильному морозі полягає в тому, що при низьких температурах швидко розряджається акумулятор і паливо не хоче займатися, коли проходить через впускний колектор, що знаходиться в замороженому стані.

У 70-і роки 20 століття при сильних морозах багато власників автомобілів не заглушали двигуни своїх машин і він працював усю ніч. Це по причині низької вартості бензину в той час - бензин коштував копійки. А на ранок при такому підході до справи не потрібно було відчувати труднощі з запуском машини в морозі - двигун працював, і відразу людина сідав вранці в прогрітий автомобіль, і рушив по своїх справах. Можна скористатися цією порадою - не заглушати на ніч двигун. Але це тільки в тому випадку якщо у вас багато грошей - адже бензин коштує не дешево, а не копійки, як це було за радянських часів.

Найпростіше рішення проблеми з акумулятором - це знімати його щовечора з машини і тримати його вночі в теплому приміщенні, а ще краще - в цей же час підзарядити акумулятор зарядним пристроєм. Клеми батареї не забудьте змастити спеціальним саледолом, який продається в автомобільних магазинах. Якщо не можете щовечора заносити акумулятор автомобіля додому, то доведеться трохи витратитися і купити «прикурювач» - контактний кабель і тримати в багажнику машини. «Прикурювач» корисна тоді, коли акумулятор повністю відмовиться прокручувати стартер. Використовувати «прикурювач» досить легко - треба лише знайти автомобіль, власник якого дасть згоду на те, щоб його автомобілю стати донором для вашого автомобіля. Тобто, потрібно зловити проїжджаючу машину, водій якої погодиться допомогти нам у вирішенні нашої проблеми з акумулятором і закладом машину взимку в морозну погоду. Після того, як машина донор знайдена, потрібно з'єднати клеми акумулятора двох машин - мінус до мінуса, а плюс під'єднати до плюса. Машина донор повинен завестися, а ви можете довго час крутити свій стартер.

Якщо «прикурювача» немає в наявності, та й стартер зовсім трохи, але показує, що він ще живий - доведеться заводити машину взимку з буксирування. Знову доведеться зловити машину з добрим водієм, яка проїжджає мимо. Коробку передач поставити на третю або другу передачу, а ключ на запалювання. Як показує практика - навіть сильно підсів акумулятор здатний добре іскрити свічками при тривалій буксируванні - адже весь заряд в акумуляторі витрачається тільки на свічки. На буксирування потрібно їхати від 100 метрів до 1 кілометра. Але не всі автомобілі можна заводити з допомогою буксирування - не можна заводити на буксируванні автомобілі з АКПП - можна тільки машини з механічною коробкою перемикання передач. Автомобіль на АКПП буксирують на нейтральній передачі в гараж або теплий бокс, та й не можна буксирувати авто на АКПП на відстані більше, ніж 20-30 км.

Як заводити машину взимку? Що зробити насамперед? Головне - ніколи не поспішати. Спочатку потрібно змусити акумулятор працювати і електроліт зігрітися, щоб підвищилася ємність. Для цього включають запалювання і ближнє світло на 2 хвилини. Можна замість ближнього світла ввімкнути дальнє на менший час - 10-15 секунд.

Стартеру потрібно дати попрацювати. Для цього повертите ключ запалювання 2-3 секунди, а потім робіть паузу на проміжок часу від 30 секунд до 1 хвилини. Ця процедура повторюється від 4 до 6 разів (якщо шестициліндровий мотор, то від 6 до 8 разів). Після того, як дали стартеру попрацювати - можна заводити машину звичайним способом. У більшості випадків машина при такій виконану процедурі заведеться навіть якщо на вулиці дуже сильний мороз - близько 40 градусів морозу - це як при карбюраторних, так і при інжекторних двигунах машин.


Іноді може допомогти окріп води.

Розморозити заморожений впускний колектор здатний окріп. Виливаючи гарячу воду на колектор - прогрівається метал, а коли суміш палива буде проходити через нагрітий гарячою водою колектор, то паливо зігріється і покращиться в результаті його займистість.

Наведені способи допоможуть вам завести машину взимку в мороз. Це ефективні способи, які часто застосовують досвідчені автолюбителі. Але крім цих способів часто використовують для запуску машини взимку й інші способи, які пов'язані з використанням сертифікованих технічних засобів. Але їх доведеться купувати за гроші в магазинах - це такі технічні засоби, як автономні котли, що мають свій мініатюрний двигун згоряння, електрокотли для прогріву тосола, сигналізації з режимом прогріву, таймери з розкладом автономного пуску двигуна та інші технічні засоби.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Чекаю Ваших коментарів.